Alla<3Dag!

Hejsan! Har inte skrivit på ett bra tag! Har varit mycket i skolan och är det än men idag hinner jag skriva ett litet inlägg! Skönt att skriva av sig lite!

Aja, idag är det en dag som tydligen heter alla<3dag och jag har aldrig förstått varför vi måste ha en dag till för att visa alla vi älskar att vi älskar dom :/
Kan man inte göra det varje dag och sen när man känner för det! Nu känner man nästan ett måste att fixa saker och vara snäll hela dagen! :P Så jag har skitit i det iår! Hade inget behov av att veta att folk älskar mig just denna dagen för jag vet att dom redan gör det!

Men bara för att alla skriver om sina familj och killar/tjejer så tänker jag bara säga en sak! Jag ÄLSKAR verkligen min hund! Vad skulle jag göra utan henne? :)

Var ute med henne för ungefär 10 minuter sen och insåg att det kommer dröja innan våren och sommaren kommer! Det snöar ute igen!!! Hatar verkligen snön! Det är kallt, halt och inte alls trevligt att vara ute, inte ens Terrie tycker om det :(

Jag skulle vilja veta... ni som läser min blogg (dom få som finns) Vad vill ni att jag ska skriva om?

Har föresten kommit på en sak jag vill börja tillverka! men måste ha pengar först! :) Det kommer självklart komma upp här sedan när nar jag har börjat med det! :)



Har föresten fyllt år... :D så jag hade en liten fest för några vänner och det var den bästa kvällen på länge! Hade så skoj!
Så lägger in lite bilder från den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0