Scary Movie

Usch för den filmen! Blir rädd för den fast det är mest ploj grejer i den! Men jag kan verkligen inte se en enda skräckfilm utan att nästan skita på mig.
Ska jag se en skräckis så måste jag ha sett till att varit ute på sista promenaden med hunden och sen måste jag ha typ 100 kuddar och ett täcke att gömma mig under!
Har jag tur så blir jag inte röksugen eller kissenödig under filmen, för då måste jag verkligen få med mig någon ut när jag röker eller ha någon som står utanför toaletten!

Mina kompisar har alltid tyckt att detta har varit roligt och har gillat att skrämma mig! xD
Själv tycker jag det är så läskigt att jag inte kan sluta skrattgråta! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0