Andra inlägget! :)

Sitter nu ensam för lilla syster har åkt hem till Skövde, Storasyster var även här och hämta lilla Neo. Jonas är och kollar på fotbollscup.
Jag har varit barnvakt över natten då min syster och hennes sambo var på bio igår! :)
Så mysigt att ha en liten brevid en när man ska sova :)
Och nu när man är ensam så dröjer det inte många timmar förens nästa unge kommer :P
Man kanske ska starta dagmammaverksamhet? :)

Skulle behöva plugga, men fick en sådan mesnvärk och tröttheten kom snabbare än jag ana, så det får bli en stund här vid datorn till innan jag orkar ta tag i min dag :)

Satt och kolla på en massa bilder från förr, och hitta en på mig och lillasyster som jag bara vill visa!
SHIIIIT vad blond jag var och smal xD


/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0