I Skara!

Sitter nu hemma i Skara hos älsklingen! Har varit ifrån han sen i Måndags så det var underbart att få komma hem och pussa och krama på honom igen!

Vi har inte gjort så mycket, ätit lite mat och bara tagit det lugnt!

Jag har sen igår tänkt mycket på mina minnen jag har med min kära vännina och hennes son!
Jag och syster besökte henne igår då hon bor på Östermalm nära mamma och jenny. Hade riktigt mysigt med en massa prat om hur skoj vi hade det sommaren 2008, Det året var det bästa när det gäller mina vänner och Smilla (hästen jag hade)

För er som undrar hade jag ett varmblodssto. Fick sälja henne vintern 2008 för vi kom inte längre och hon började testa mig mer och mer. Nu bor hon i Uddevalla hos underbar Emelie och Mimmi! :) Hon verkar trivar jättebra och Emelie och Smilla har varit ute på två clearrounder (om jag minns rätt) :D Så stolt över dom!

Tänkte sätta in lite bilder på Smilla! Lite före (när jag ägde henne) och efterbilder på henne!
Hon är verkligen jätte fin nu! Dock tar jag sommarbilder då det visar verkligen hur fin en så kallad värdelös travare kan vara!

När jag hade henne!




En bild när jag hoppar henne!







Hos Emelie! 



En bild när Emelie hoppar henne!




En bild på Smilla när jag tycker att hon har ett jätte fint hull! :) Hon ser så grov ut jämfört med vad hon brukar göra! Hon brukar se så smal och smäcker ut! Och eftersom jag har en förkärlek till grövre modeller älskar jag denna bilden!




Här kommer en bild på henne dagen innan hon skulle flytta till mig och lämna travlivet bakom sig och bli inriden!






En bild på oss, detta är bland dom första gångerna jag sitter på henne! Hon var verkligen rädd, men accepterade snabbt att ha någon där upp på ryggen! :)
Och ser man på bilderna från då och nu så ser man vad ögat kan spela sig ett spratt! Det finns en stjärna bakom alla travare!



Blev lite bilder... hoppas det inte gör något! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0