Irriterande!

idag vakna jag vill elva, åt lite frukost och gav mig ut på en morgon promenad med Terrie, Hon skötte sig gallant, när jag varit ute en stund kom jag på att jag kunde gå förbi Slöjddetaljer och hämta den där katalogen som det ska beställas nya saker i till mitt nya projekt!

Jag brukar inte vilja ha med Terrie när jag ska gå in i någon affär eller så då hon blir väldigt vaktig av sig och tänker skälla tills hon skulle dö! XD Men jag hade ju gooodis med mig i fickan och det visste hon självklart om! Så jag band henne utanför och slängde ut godiset på backen. Och inte ett skall hörde jag! :D Så stolt!

Men iallafall det som var irriterande var att när jag kom hem så började jag titta i denna efterlängtade katalogen och hittar en del saker jag vill ha! Men först och främst ska jag beställa den där DVD:n om läder (det är det som är mitt projekt, mera säger jag inte nu! ). Men när jag väl har fattat hur deras hemsida funkar så kan jag inte beställa för det är under 300kr!!!!! Hur fan tänker ett företag då eller???? Dom anar inte hur mycket kunder dom förlorar!
Visst att det är ganska dyrt där men det är bra grejer men det är inte alltid man behöver ha det där dyraste!
Men som tur är bor ju killen här i Skara så det är ju bara att vandra dit imorgon om dom har öppet! Men hur skulle annat folk göra?`Skulle dom handla för 300kr bara för att få hem den där ena saken dom skulle ha!? Blir så arg!!!!

Nu till något annat! Jag vet nu varför jag har ont i magen hela tiden, UNDERMEDVETEN stress! Ja, jag vet hur kan det var undermedveten stress om jag vet om det? XD
Jo, för jag känner mig stressad och har kännt så ett bra tag och jag vet inte vad det är som har gjort det!
Nu ska jag iallafall tillåta mig bara sitta idag och göra det jag vill!
Och det blir att jag ska kika runt i denna dumma katalog!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0