Min första Kärlek!

Oj, min första kärlek.. när var det.. hmm. det var nog när jag bodde i Igelstorp fortfarande.
Daniel hette han, minns att jag la ner ett hjärta som jag hade klippt till alldeles själv. Vad jag minns så förståd han aldrig att det var jag! :P

Sen har jag varit kär tusentals gånger! haha, men vem är inte det?

Fast det finns ju olika sorters kärlek.. :P om vi ska börja bli lite ljupa i detta ämnet. Man kan ju faktiskt känna kärlek till ett djur, en familjmedlem, eller varför inte en tröja? :P

Alla skriver som sagt underdenna dagen om just den första kärleken till en människa!

Men min ALLRA första kärlek var nog till en svart Sten som jag och min kompis döpte till Pelle. Pelle hette han för jag hade en katt som hette Pelle som jag verkligen tyckte om. (dock minns jag inget om han idag. men jag minns att denna stenen var mitt allt) Denna stenen följde med mig i många år, jag bygde snödockhus till den, han hade en liten säng på mitt rum. :) Haha!

Aja, nog om detta! Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0