Negativ morgon! kvällen med?

Hejsan hoppsan!

Idag började det med att jag vakna och hade pisshumör! Kände inte alls för att ha det där dumma provet i Psykologin!
Men jag och syrran lyckades ta oss upp till skolan, på bussen så ringer hennes vaktmästare och hon ger mig telefonen.. :S Jag hörde bara lilla Terrie skälla som en idiot. Så antagligen när han skulle gå in i lägenheten och laga det där skåpet som är trasigt så måste han ha ringt på dörren! Och hon hatar ringklockan, det är som om ett monster kommer fram. Sen när han öppnar dörren så är det ju mörkt och så står det en stor kille med väskor, tro fan att Terrie blev rädd.
Aja, fick ringa mamma så hon och hennes jobbarkompis åkte hem fort för att hämta henne för vaktmästaren sa att hon väckte hela huset :S Men om han hade stängt ytterdörren så hade det inte ekat i hela huset :@
Efter att ha fixat så att mamma kunde hämta Terrie hem till sig så fick vi skynda oss upp till skolan och då kommer vi på att jag har inte med mitt ID-kort som man ska ha!!! Att jag höll på att bryta ihop!
Men det löste sig det med, en av våra lärare höll i provtiden denna gången! TUR!
När mamma kom in i lägenheten var inte Terrie normal, hon som brukar bli glad kröp ihop och la sig på rygg! Fy fan vad det vände i magen på mig när jag hörde det! Skyndade mig hem för att hämta Terrie hos mamma och nu sitter vi hemma hos Jenny igen! Ska ta mig hem till mor!

Skriver igen senare! :)


TACK TACK BM och MAMMA för hjälpen! Guld värt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0