Suck!!!!

usch!!! Hatar verkligen att plugga! Måste man ha prov? Jag tycker bara det är idiotiskt, bättre att dom testar en mera muntligt under lektionerna och sånt. Prov och läxor är bara jobbiga och jag lär mig mindre. För in kommer det efter ett bra tag men stannar bara där under provet sen är det väck!

Denna vecka ser ut så här för min del (jag läser till undersköterska).

* Måndag: -
*Tisdag: Prov (arbetsmiljö&säkerhet)
*Onsdag:Skriftlig inlämning (psykologi), inlämning (Etik)
*Torsdag: -
*Fredag: Prov (psykologi), inlämning (Arbetsmiljö&säkerhet)

Imorgon som sagt är det två inlämingar som ska vara inne, Etiken är redan inlämnad, ska sitta med Psykologin nu egentligen. Sen ska jag även plugga inför provet! :S Hur fan ska detta gå?

Suck, önskar att jag var en som kunde få in saker på en dag men det funkar inte på mig, och jag fattar allt i sista stund och då är det försent :(

Aja, får kämpa!
Nu drar jag, Måste börja plugga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjoho

2011-01-11 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0