Torsdag!

Vaknade av att solen sken in i sovrummet! Hur underbart är inte det? gick upp efter att ha dragit mig i sängen en liten stund. Åt gröt till frukost och sedan vandrade jag ut med Terrie. Solen var inte speciellt varm men man får iallafall lite glädje när man ser den!

Hoppas mina pengar kommer snart! För då ska det börjas träna. Tror det antingen blir gymmet på Volvo eller så blir det Badhuset! Får se vad jag väljer. Kanske bägge delar så att man kan variera!

Nu kommer det ett schema som säger hur jag ska motionera! eller hur jag vill :P

Måndag: Simma eller gymma
Tisdag: ut och gå!
Onsdag: Simma eller gymma
Torsdag: Simma eller Gymma
Fredag: ut och gå!
Lördag: ut och gå!
Lördag: ut och gå!

Varför jag vill ut och gå så mycket är egentligen för Terries skull! Och dom dagarna jag har tid till att gå med henne är just på helgerna då det inte är skola och sådant!
Sedan när jag har börjat komma igång ordentligt kan jag ju alltid lägga till att jag ska springa istället för att gå! :D

Så idag är det Torsdag, känner egentligen för att gymma, men har inga pengar så får blir en till långpromenad med Terrie senare! Bara sätta i hörlurarna och börja gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0