Välkommen till min nya blogg!

Hejsan!

Dag 01 – Om mig

Idag bestämde jag mig för att radera min förra blogg och börja blogga här då jag känner för att göra något nytt. Ska försöka blogga lite oftare än jag gjorde i den förra!

Tänte presentera mig själv lite.
Jag heter Susanna kallas mestadelens för Sanna och är 21 år. Bor hos min kära mor i Skövde men är så mycket jag kan hos min underbara pojkvän Jonas i Skara.
Jag har nog Sveriges underbaraste hund, hon heter Terrie och hon är en Jack russell på 7 år i år.
Sen har jag även en katt på 2 år som bor hos min pojkvän, han heter Bollen och är en långhårig bondkatt!

Jag studerar på Vuxenutbildningen i Skövde och när jag är klar där är jag redo för att jobba som undersköterska!

Här på bloggen kommer jag skriva om allt! men det mesta kommer nog handla om hur mina dagar ser ut. Kanske inte det roligaste men jag känner för att få skriva av mig lite :)

Hästar är ett stort intrese jag har, har ägt ett varmblodig travare (såld 2009). Har haft foderponny när jag var yngre, ridit på ridskola, har jobbat i travstall tre år från och till, jobbar lite ibland på Axevalla travbana som funktionär. Rider så fort jag kan, tyvärr har inte inte blivit på ett bra tag nu :(

Jag älskar barn, är ofta barnvakt åt min systerson Neo, min brors fosterbarn, men även åt Jonas syskonbarn och kompisars barn! :)

Om ni har några ideér om vad man kan skriva om som kan liva upp bloggen lite så säg gärna till! :)

 

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0