Bildbomb!

Hejsan! Det har hänt en hel del sen sist jag skrev!




Terrie och jag har börjat träna lite mera på agilityn här hemma, för skoj skull.


Jonas, jag, terrie och lilla tösen (brors fosterdotter) har varit ute på en rejäl cykeltur med picknik!


Jonas han har börjat acceptera att man KAN faktiskt sova med sovrumsfönstret öppet på nätterna så sover man mkt bättre! :P


Bollen har återvänt till Skara! Har lyckats smita tre ggr bara idag :P Men som tur är så får han faktiskt vara ute på kvällen när ingen ser :P haha.


Bollen gillar sin "lekhörna" :)


Terrie gillar att sova på soffan då jag tror den är kallare än hennes varma bädd. :P


Jonas har klippt sin mammas och hennes killes trädgård, även jag hjälpte till! *varmt*


Terrie har både opererats för hon hade en knöl på ryggen som tur var den godartad. Men två veckor efter det så blev hon biten av min systers hund och fick ngr mera sår. :( Just nu har för tillfället inga mera *peppar peppar ta i trä*

Bollen är så vacker! men lilla kille! :D



Sen har jag även hunnit drömma lite om min framtid! men det kommer nog aldrig bli så men jag kommer sträva efter det! och vilken tur jag har så är min Jonas också med på dom planera :D









Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bilder.... sjysst ta kort på nån som sover!!!

2011-08-06 @ 13:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0