fortfarande sjuk

Hejsan hoppsan!
Har inte orkat skriva för har varit riktigt dålig men idag har jag och jonas lyckats ta oss till affären för att handla lite mat!

Annars har vi bara vilat, eller inte jag :P Jag har diskat Jonas kaffebryggare (den såg äcklig ut) och det gjorde jag med hjälp av hans tandborste xD När han skulle borsta tänderna så fanns det ingen tandborste haha!
sen så har jag städat fläkten vid spisen! :) efter detta var jag helt död så det blec mat sen somnade vi och sov i tre timmar :O

var riktigt skönt faktiskt för jag sov bara 5 timmar inatt och det var inte dom bästa timmarna i mitt liv alltså :(

Nu ska jag titta klart på BB som föresten har varit min räddning nu i två dagar då jag köpte 24/7 :P så har redan sett det som är på tv:n men det är sjukt mkt man missar och man får en helt annan bild av alla deltagarna då tex Gurkan fick det att låta som att det var han som fick alla att börja städa när det egentligen var katerina som fick dom till det. Eller dom som städa mest som man kan ge beröm är Gurkan och Katerina! :P Resten smet eller sov!

Föreesten ut med SANNA, RODNEY OCH NICKY!!! Dom ger inget till huset! Nicky är bara jobbig och kan ALLT! då menar jag verkligen ALLT!
Sanna och Rodney bara sover hela tiden, inga roliga typer alls.

Ha det så bra! Nattinatti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0