fy och skäms!

Usch på mig att jag inte bloggar! Känner att det blir som en lättnad när man har fått skriva av sig lite.
Hoppas att jag kan ta och skriva en gång per dag iallafall! :)

Denna helgen är jag och Jonas hundvakt åt hans brors Engelsk Bulldog! :) Leif!
Helt underbar hund! Snarkar och låter hela tiden! Jonas kunde inte sova med dörren öppen ut i hallen då han bädda,bädda och bädda. Och sedan när han la sig så kom snarkningarna :P
Men jag har inte märkt ngt men jag är inte så kinkig heller för den delen :)
På dagens schema står det dusch på för lilla Leif! Och så kommer lilla damen också hit som vi ska vara barnvakt till! :)

Det bästa med denna dagen är att solen lyser! :D Man blir så lycklig då! :)

Ne nu ska jag nog diska och vänta på min och Leifs tur i duschen :)

Jag tror iallafall att jag tänker behålla denna skönhet! Är helt förälskad! :) Leif din husse kan glömma att få tillbaka dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0