Geisha

Godkväll!
Idag har det inte hänt något speciellt alls. Börjar bli extremt tråkigt att vara dålig :(
Inatt var den värsta natten på länge, vaknade efter två timmar av världens hostattack och kunde sedan inte somna pga att jag nog tog för mycket av min fina hosmedicin. Kändes som om att jag inte kunde röra mig och att jag sov fast jag var vaken. Orkade inte ens lyfta armen, :P Snacka om morfin! :) Men jag somnade gött sen och sov fram till elva tror jag det var.

Gick ut med Terrie, passade på att gå en lite länre sträcka nu när man orkar. Tror hon uppskattade det för hon har hela dagen varit som en liten energiboll! Gått efter mig och viftat på svansen som en bara den.

Efter promenaden så började min dator att krångla och pga min PMS så hade jag inte tålamod alls så jag gick och la mig :P
Vaknade vid sex tiden och insåg att jag ville att klockan skulle ha varit mera så att jag kunde fortsatt sova, men terrie behövde komma ut och så var jag tvyngen att handla lite hundmat då torrfodret är slut :( Men får mera imorgon av syster i skolan så Terrie får klara sig med blötfoder så länge, inte för att hon har ngt emot det men ändå :)

Nu sitter jag och inväntar att nästa avsnitt av Ponnyakuten ska komma ut på SVT-play och sedan efter det blir det BB! :D

Här får ni bilder från min och Terries promenad idag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0