hästar..

Det där med att jag skrev att jag skulle försöka varje dag sket sig ganska fort.. så nu kommer jag nog bara skriva när jag känner för det!

Idag har jag inte alls mått bra! Är sjuk! :( Har ont i hela kroppen, feber, snorig och hostar :(

Så min kära mor bad mig att åka hem till Jonas då hon inte vill bli sjuk och Jonas blir aldrig sjuk, Jag kan ha halsfluss och allt utan att han ens reagerar! Kanonbra! :)

Vet inte vad jag ska skriva då det inte har hänt något speciellt.
Solen var framme idag och jag har ett extremt sug efter att få sitta på hästryggen! Måste fan fixa detta! Att bara komma ut till ett stall och få rensa tankarna och få slappna av är något jag skulle behöva göra nu!

Nu ska jag invänta BB sen så vill jag soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0