Söndag!

Idag är det Söndag med en underbar SOL som har lyst upp hela dagen så att man nästan har trott att det är vår påväg :P

Hann inte skriva igår då vi blev barnvakt också. :)
Men nu sitter vi ensamma utan hund och barn :( Saknar min lilla dam och ska vid kl.19.00 få träffa henne! Terrie <3
Kommer sakna Leif massor då jag verkligen tyckte om han! Men jag kommer säker få träffa han igen! :) Den lilla snarkande lilla minigrisen till hund! :)

Just nu sitter jag och pluggar inför provet imorgon! Måste klara det! :) Inte för att det verkar så svårt men jag ska plugga öite extra och se om det kan ge bättre resultat! Jag hatar nämnligen att skolor har prov! Jag lär mig inget genom det. Pluggar in det som skall och sen raderas det! :(
Bättre med inlämningar och disskutioner för då sitter det där hela tiden!

Aja, det vi har prov i är Rehabilitering och Habiliterings begrepp! :) Intressant tycker jag så jag lär mig inte bara vad dom betyder utan har bestämt mig för att ta med lite mera information och hoppas att det höjer betyget :P

Nu ska jag sätta mig igen med att få in allt! :) Hörs kanske senare! :)


En bild från Våren 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0