Bilder!

Åt glass med storasyster och söta Neo!


Hjälpte bror och var hos Olivers Hundvård så att Greger fick en ny outfit!


Jonas och jag har hjälpt bror och Emelie i trädgården!


Terrie har solat en massa! Hon älskar verkligen det! Syns det kanske xD


Terrie & Jag har hälsat på Jenny & Bollen ngr ggr! :D Längtar tills jag har en lgh:et så att min underbara lillskit till katt kan få leka med Terrie varje dag!


Knölen på Terries rygg har som sagt tagits bort!



Lika så togs molusken bort!

Efter operationen!


Viktor (t.vä) hittade en ny plats för att komma undan Terrie som enligt honom själv attackerar honom HELA tiden! xD Nellie tyckte det verkade vara en bra plats att sova på så hon snodde hans plats, men Viktor tyckte inte att hon skulle ha lyxen helt för sig själv! :P



Denna bilder får avsluta mitt lilla bildspel :) Terrie gillar som sagt att vara ute och sola och ha det gött! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0