Humöret kan svänga!

Ojojoj vilket humör jag kan ha! Idag har jag varit glad fram tills för en timme sedan! Då orkar jag inte med allt< sitter fortfarande inlåst i rummet hos mor och försöker lugna mig men det går inte så bra! :(

När jag är på sådant här humör önskar jag att Terrie kunde vara en ängel som hon annars är men hon känner verkligen på sig att jag är sur och grinig så hon blir likadan. Orkar inte tjaffsa med henne så låter henne vara! :P

Idag ska jag bara sitta still och inte göra ngt! Imorgon är det praktik från 7-15 och sedan blir det att åka hem till älsklingen i Skara!
Hoppas han kan bli liiite glad att jag kommer iallafall! Känner mig inte så välkommen vart jag än är! Måste och då menar jag verkligen MÅSTE ha en lägenhet snart! För annars kommer jag explodera tror jag! :(

Aja, nu ska jag mysa lite med Terrie och se om vi kan komma överens mera nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0