någon gång.........

i mitt liv ska jag förhoppningsvis få en silvrig fin ring! Tycker dom är sjukt fina! :)

Hejsan allihopa!
Sitter i Skara hos min pojke! Har hunnit med en hel del faktiskt!
*Lagat mat
*Kollat lite på Sverige - Tjeckien matchen
*Hjälp bror med att hämta grus som ska användas imorgon då vi ska jutas stolpar till staketet som dom ska ha.
*Varit ute på en promenad (Jonas följde med WOOOW), Terrie fick leka av sig med en tennisboll som hittades på vägen! :)
Handlade liite godis och chips, oops en liiten coca cola fick följa med hem :P

Nu sitter jag och VÄNTAR på Matchen mellan FINLAND - Ryssland! HOPPAS HOPPAS FINLAND vinner!
Hoppas att min Favorit Miko Koivu sköter sig :D Men det gör han Alltid!

 

Vore sjukt roligt att se Sverige - Finland i Finalen!

1995 så VANN Finland över Sverige i Finalen! Vill gärna se en favorit i repris! Vi ska bara slå Ryssland en gång till, och vi har ju gjort det en gång då kan vi göra det igen!
Som Koivu sa i en intervju: vi är beredda på detta och vi är redo!

POWER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0