Uppdatering :P

Hejsan!
Ojoj det har hänt en massa sen senast jag skrev. :)
Har varit mycket barnvakt åt bror och Emelie, varit ute i solen, premiär cyklat för i år, Grillat, firat påsk & valborg mm.

Har precis påbörjat 2:a veckan på praktiken (3:de egentligen, men åkte på en förkylning och urinvägsinfektion första veckan).
Jag trivs bra på min praktikplats, för er som inte vet så håller jag på att utbildar mig till undersköterska och har efter sommarlovet bara en termin kvar :D

Jag bor numera på veckodagarna hemma hos mamma i Skövde då jag måste ut med Terrie dom dagarna jag går 7-16. Och eftermiddag/kvällar är man inte så pigg att åka bussen till skara för att sedan gå upp pisstidigt för att åka bussen in igen :P
Så Jonas och jag har inte alls träffats mycket :( Han har varit här två ggr :) och jag var hos han häromdagen! :)
Älskar Jonas mest <3
Terrie har även opererat bort en knöl som hon hade på ryggen (två tänder och en molusk och kloklippning gjordes även).
Hon mår bra nu och såret läker fint fint, inväntar svar på knölen som har skickats in på analys.
Bara det inte är cancer eller ngt i den för då kommer min värld rasa samman!

Aja, orkar inte skriva mera om allt som hänt! Men kommer upp lite bilder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0