Varför?

Usch! hatar detta! Önskar att det aldrig hade hänt! Att du hade funnits hos oss! Vihade tagit hand om dig över allt annat, hade älskat dig så högt det bara går! Vi hade gjort allt för dig!

Varför hände detta oss för? Varför? :'(
Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig, mitt liv kretsar runt det jag hade kunnat haft.
Men det var inte meningen att du skulle vara här hos oss. :(

Kommer alltid tänka tillbaka och önska att det aldrig hade hänt!



Idag är en jobbig dag då jag bara känner att jag inte kan glädjas åt någon! Idag är en dag jag bara vill gräva ner mig och vakna när jag mår bättre!
Det känns som ingen fattar, och det är ju inte lätt att förstå när jag inte berättar heller. Men orkar inte prata om det heller så skriver hellre av mig! Tackar gudarna för att jag skaffade denna blogg!

Jag är iallafall glad över att jag har min underbara hund och pojkvän som stöttar mig i allt! Min familj med, men det är inte alltid jag känner för att prata med dom om allt!

Ne nu får jag rycka upp mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0